luni, 15 decembrie 2014

To beer or not too beer (mile).

De obicei nu beau ca un porc. N-am baut niciodata. Nici macar in armata cand ascundeam sticlele de coniac ieftin in manecile de la manta. Ba chiar mi se face rau dupa 4-6 beri. Baute intr-o seara. Ei bine a trebuit sa beau 4 in 10 minute, si cica sa mai si alerg. Repejor.

De ce? Buna intrebare. De fapt cam idioata. Ce-i asta, ce toata lumea intreaba de ce? De ce alergi? De ce faci maraton? De ce mergi la triatlon? De ce te chinui pe munti? De ce beer mile? Dar ce, eu te intreb pe tine, de ce esti asa gras, de ce ai stat azi toata ziua pe canapea, de ce mergi asa cracanat, de ce te-ai tuns asa, de ce nu poti face doua tractiuni? De ce mananci doar graunte? Asa sunt eu, asta imi place sa fac, nu ma simt dator sa dau detalii la toate aceste "de ce". Punand punct acestei crize de nebunie temporara sa ne intoarcem la bere si alergare si la o mica dilema, vag resimtita.
Sa ma bucur sau sa nu ma bucur pentru primul meu podium? Pro: e podium, implica alergare. Contra: putin concurenti, implica bautura. Cred ca o sa ma bucur o tara.

Pentru novici: Beermile in varianta noastra = (1 bere 330ml, 5% + 400m alergare) x 4



Pentru cei dornici de mai multe detalii, info aici si aici. Campionat mondial aici.

Acest tip de competitie nu are nicio legatura cu cat tii la bautura. Poate post competitie sa aiba, in cateva minute nu apuca alcoolul sa te rapuna. Mai degraba are legatura cu cata bautura acidulata poti ingera cu viteza si cum poti alerga cu ea in burta. Se naste de aici o intreaga paleta de tactici.

Constanta zic ca-i buna si in cazul asta. Eu am reusit sa beau prima bere in cca 15 secunde si pe urmatoarele in jur de 30 de secunde fiecare. Campionul mondial en titre a baut ultima bere in 7-8 secunde. Adica unde e talent apar si rezultate, internationale.

Prea multe nu ai ce sa mai zici despre o gasca de depravati care se strang sa bea bere si sa alerge incercand fiecare sa ragaie cat poate de tare si de des, totul desfasurandu-se pe o pista de atletism, folosita in acelsi timp de oameni normali, pentru antrenamente decente.


Municipalele au trecut, ne vedem la Nationale!

Loc: 2/6
Timp: 08:59

P.S. M-am inscris si la Gerar .. hic.. va ofticati .. hic?

Un comentariu: