marți, 15 decembrie 2015

Ladies first.

"Bravo doamnelor!",  se auzi incurajarea unei suportere, adresata unui grup de, ati ghicit, doamne, in care evoluam si eu cu multa gratie, la limita vomei. Asta nu m-a impiedicat sa fiu asa cum ma stiti, adica politicos, si sa prezint singura multumire din grup. Generand un pic de uimire cotita spre hahaiala.
In mod foarte bizar, in aceasta cursa m-am intrecut doar cu doamne. Cu domnii treaba a fost foarte transanta, ori am depasit hotarat ori am fost depasit cu aceasi determinare, fara niciun dubiu. Cu niste doamne insa, am tot schimbat pozitii pana la sprintul final. Inclusiv pe ultimile sute de metri unde am alergat cat am putut ca sa fiu intrecut doar de zece. Ladies first. Si de 50 de domni. Din vreo 430 de insi. De-abia mi-am batut timpul de la un antrenament de pe acelasi traseu de acum trei saptamani. Mult mai slab paceul decat cel de la Runfest din 2013, prin aceeasi padure. Dar destul de bine pentru perioada de revizie tehnica in care ma aflu. Kineto, fizio, tacamul complet, pe care mi-l servesc o data pe an. Stiu ca nu intereseaza pe nimeni de ce alerg eu incet sau repede, dar trebuie sa umplu cu ceva si postarea asta, astea sunt scuzele mele, altele n-am.


In mod normal, cursa asta nu trebuia sa existe. Initial, m-am tinut tare. Nu a contat ca m-au chemat prietenii. Nu a contat ca primeam un filtru de apa si o vesta misto in kit. Dar la sarmale am cedat, lacomia m-a invins inca o data.
Tariful nu prea ridicat pentru ce am primit in kit, cam ridicat pentru minimum posibil de categorii age group - e chiar ridicola imparteala asta. In rest, o organizare profi.
Vremea, superba pentru mijlocul lui decembrie, noroi aproape inexistent. Cam 5 grade la ora cursei. Am alergat in colanti si doar o bluza cu maneca alunga. De la MPC, sa se stie ca am fost si acolo. Asta ma duce la o nedumerire mai veche, si anume cum pot unii alerga asa de infofoliti? De ce? Numai pentru ca scrie decembrie in calendar si iarna trebuie sa ne imbracam gros? Personal, orice strat suplimentar m-ar fi incalzit complet nejustificat, si asa am fost la limita. Oi fi eu defect, desi asta cred ca am stabilit deja mai demult. Ramane totusi un mister, cred ca la urmatorul concurs o sa fac un sondaj. Asadar daca veti observa un dubios care va intreaba de ce v-ati  imbracat asa gros si cum va simtiti dupa cursa, probabil eu voi fi acela, fiti blanzi.
Sa nu incheiem fara sa amintim totusi de principalul motiv pentru care am ajuns sa scriu aceasta postare. Bune sarmalele, fara discutie. Dar portie micuta, de nunta. Sunt absolut sigur ca sunt pe podium, la categoria asta foarte cuprinzatoare de 35+, poate si la open. Cam 25-30 secunde, cu tot cu mamaliga. Apoi a  mai mers si o salata  si o bere fara alcool. Sper ca era fara alcool, nu am fost atent, am plecat cu masina. Hmm, pentru un concurent de podium beer mile ar fi trebuit sa imi dau seama.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu